דלת זכוכית שלא ננעלת

דלת זכוכית שלא ננעלת

מנעולן מוסמך משרת לקוחות רבים ברמת גן ובאזורים הסמוכים אליה. נזקקים לשירותיו בעיקר עסקים כמו: חנויות, משרדי הייטק ועורכי דין ועוד. דלתות זכוכית הן אלגנטיות מאוד ומוסיפות רבות לכניסה לעסק. ניתן למצוא משרדים שבהם גם יש דלתות פנים מזכוכית. הזכוכיות בדלתות הללו מחוסמות וחזקות ועליהן מותקנים המנעולים שחלקם הינם חשמליים. הדלת נסגרת בעדינות ומחליקה על ציריה בזכות משאבה רצפתית שיש בה מחזיר שמן. היא מתפקדת לרוב, היטב, אבל יחד עם זאת, ניתן למצוא תקלות מגוונות ובין היתר: מנעולים תקולים אשר מונעים נעילתה. תיקון דלתות זכוכית ברמת גן נעשה בעת קריאות דחופות או עקב הזמנות מסודרות.

מנעולים תקולים

דלת עלולה שלא להינעל עקב סיבות שונות ובין היתר: מפתח תקוע במנעול או שנשבר בו, עקב מנגנון שבור וכדומה. ההמלצה לכל לקוח היא להימנע מטיפול עצמי בבעיה מחשש להחמרתה ורצוי להזעיק מנעולן מקצועי. הוא יודע לזהות את התקלה במיידית. במידה והבעיה קלה, הוא יפתור אותה במהירות. כך, בעת חילוץ מפתח מהמנעול וכדומה. כאשר התקלה מורכבת לא יהיה מנוס אלא להחליף את המנעול באחר חדש. תקלות אחרות נפוצות נוצרות במשאבה הרצפתית. תיקון דלתות זכוכית במקרים אלו מחייב ידע במנגנונים שלהם. בעיה קלה היא חוסר בשמן ותוספת כמות מתאימה פותרת אותה. אלא שכאן יש צורך לברר מה מקור הדליפה. תקלה במחזיר עצמו תחייב החלפתו בחדש ותביא לפתרון יעיל לטווח אורך.

שירות מקצועי

תיקון דלתות זכוכית אחר נדרש לאחר ריצוף חדש בו הרצפה מוגבהת. כאן יהיה צורך להגביה את הדלת. תיקונים אחרים הם החלפת צירים, כיוון דלתות זכוכית, החלפת קודנים ועוד. מנעולן מוסמך רוכש הכשרתו במוסד מוכר בתחום ומקבל תעודה לאחר שעומד בהצלחה במבחנים שונים כולל מעשיים. בנוסף, הוא חייב לקבל אישור משטרתי לפריצת דלתות מבוקרת לבתים ועסקים. טיפול בדלת זכוכית מחייב גם ניסיון מצטבר מנעולן ברמת גן רוכש אותו משירות מקיף ארוך בשנים ללקוחות מגוונים. ברשותו ניידת שירות מאובזרת המגיעה לכל לקוח. תיקון דלת זכוכית חייב להיעשות רק על ידי מנעולן בעל מוניטין מומלץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית