תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית

 תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית

מנעולן מוסמך מבצע שירותים שונים בעיר תל אביב, ובין היתר, מתחזק דלתות זכוכית ומטפל בתקלות בהן. דלתות זכוכית מותקנות בעיקר בעסקים. ניתן למצוא אותן במשרדי עורכי דין, בחברות הייטק ועוד. הן מותקנות בכניסה ומוסיפות לה אלגנטיות רבה. במשרדים רבים, במרפאות שיניים ובמקומות אחרים ניתן למצוא אותן גם בחללים הפנימיים ובכניסה לחדרי ישיבות, חדרי רופאים ועוד. סגירת דלת זכוכית נשלטת על ידי משאבה רצפתית שיש בה מנגנונים המכילים שמן. כך הסגירה נעשית בקלות ובעדינות למניעת טריקה העלולה לגרום לשברים בזכוכית עצמה. על הדלתות מתקינים מנעולים שונים מיוחדים המותאמים להם בצורה מושלמת.

שירות מקצועי

תיקון דלת זכוכית מנעולן בתל אביב נעשה על פי הזמנות דחופות או מסודרות. במקרים דחופים כאשר היא איננה ננעלת בסוף היום או נפתחת בהתחלת המשמרת בחנות וכדומה. המקרים הפחות בעייתיים היא כאשר היא חורקת, איננה נסגרת היטב, אינה מכוונת ובעיות נוספות הנובעות ממשאבה רצפתית תקולה. אחד הטיפולים הנפוצים הוא הוספת שמן לחלק הפנימי בו הוא אגור. מחסור בשמן עלול למנוע סגירה טובה וחלקה. תקלה נפוצה אחרת היא מחזיר שמן שאינו תקין ותיקונו או החלפתו יפתרו את הבעיה. תקלה המורכבת ביותר נוצרת כאשר המשאבה  הרצפתית יצאה מכלל שימוש ונדרשת החלפתה. כל תיקון כזה מחייב ידע מקצועי רב בתחום בגלל שמדובר על תיקונים הנעשים במערכות עדינות.

תעודה מעשית

החלפת משאבה רצפתית לדלת זכוכית נעשית על פי הזמנה מסודרת מטעם הלקוח ואורכת זמן מוגדר שאינו ארוך יחסית. מנעולן רוכש את המקצוע לאחר לימודים במוסד מוכר. הוא מקבל את התעודה לאחר שעמד בכל המבחנים העיוניים והמעשיים. הוא חייב לקבל גם אישור משטרתי לפריצת דלתות מבוקרות אצל לקוחות כולל דלתות זכוכית. אישור משטרתי מעיד כי הוא אינו בעל עבר בעייתי. תיקון דלת זכוכית בתל אביב נעשה על ידי מנעולן אשר ברשותו ניידת שירות מאובזרת עימה הוא מגיע לכל לקוח. מצוי בה ציוד רב, כלי עבודה וחלקי חילוף תקניים. החלפת משאבה רצפית לדלת זכוכית תקולה באחרת תקנית תתרום לפעילות חלקה של כל המערכת.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן