כיצד לתקן דלת?

כיצד לתקן דלת?

מנעולן בפתח תקווה מספק שירותים שונים ברחבי העיר, בכל גוש דן ובאזורים אחרים בארץ. בין שירותיו ניתן למנות תיקון דלתות הנדרש עקב תקלות במנעולים, במשקופים, בצירים, בידיות ובחלקי פרזול אחרים. תיקון דלתות בפתח תקווה נעשה עקב בלאי, חבלה לאחר ניסיון פריצה לבית, תקלות אחרות, תאונות, שימוש שאינו נכון ועוד. תקלות אחרות הן פתאומיות ודורשות פריצת דלתות מבוקרת. כך כאשר בני הבית נתקעים בו או אינם יכולים להיכנס אליו. רבות מהן קורות בדיוק בזמן הלא מתאים וכאשר יוצאים לעבודה, לבילוי וכדומה, או חוזרים בשעת לילה מאוחרת. מנעולן זמין לאורך כל שעות היממה ויכול לסייע בייעוץ לפתרון עצמאי, או בהגעה דחופה לחילוץ מהבעיה המביכה.

שירות מקצועי

בכל מקרה, מומלץ לא לטפל עצמאית בתקלות מורכבות או כאלו שרק נראות קלות. הסיבה העיקרית היא מחשש להחמרה בהן. בעל מקצוע יכול לתקן בקלות באמצעות מכשיריו והתיקון יעלה פחות מאשר היווצרות תקלה מורכבת מדי. מנעולן בפתח תקווה מכיר את כל סוגי הדלתות והמנעולים שלהן ויכול לזהות במהירות כל בעיה. הוא ישתדל לתקן בעלויות נמוכות אבל יחליף צילינדרים כאשר יתברר שהם כבר יצאו מכלל שימוש, או שעומדים להתקלקל. תיקון דלתות בפתח תקווה על ידו ייעשה במקצועיות ועם גימור מושלם. כולן ללא פגיעה בדלת, שריטה לציפוי, לצבע וכדומה. כך, לגבי משקופים וחלקים אחרים. בסוף כל תיקון הוא יוודא שהיא נסגרת וננעלת היטב.

הסמכה ואישורים

מנעולן בפתח תקווה רוכש את הידע מלימודים במוסד מוכר. הוא מקבל תעודה רק לאחר שעמד בכל המבחנים כולל המעשיים. בנוסף, הוא צובר ניסיון ממתן שירותים בתחום ללקוחות מגוונים. הוא חייב להצטייד באישור משטרתי המתיר לו ביצוע פריצות מבוקרות לבתים ונכסים. לכל מזמין שירות מהסוג הזה מומלץ לבקש הצגת האישור ותעודת ההסמכה. הדבר נחוץ, במיוחד, כאשר מדובר בהזמנת עבודה ראשונה. תיקון דלתות בפתח תקווה נעשה עם חלקי חילוף תקניים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. כך מבטיח המנעולן שהמנגנונים יפעלו בצורה חלקה עם בלאי מועט לאורך הזמן. מומלץ לקבל שירות ממנעולן בעל מוניטין בעיר.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית