תיקון דלת לאחר פריצה

תיקון דלת לאחר פריצה

מנעולן בבאר יעקב מספק שירותים בישוב, בסביבה הקרובה אליו ובאזורים אחרים בארץ. ניתן למצוא שירותים דחופים של פריצת מנעולי דלתות ואחרים מוזמנים לתאריכים מסודרים. הוא זמין לאורך מרבית שעות היממה לצורך מתן שירותים מידיים. אנשים יכולים להיתקע מחוץ לביתם כאשר המפתח אינו פותח את הדלת או בתוך ביתם מבלי יכולת לצאת מאותה סיבה. במקרה הנ"ל יכול מנעולן לייעץ טלפונית, ואם הבעיה אינה נפתרת אזי יגיע במהירות האפשרית לתקן את התקלה ולחלץ את הדיירים מהמצב המביך בו הם נמצאים. המנעולן מבצע גם תיקון דלתות בתל אביב לאחר פריצות או כאשר הן מתקלקלות מסיבות אחרות של בלאי, שבר במנגנון המנעול, חבלה, תאונה, שימוש לא נכון ועוד.

הסמכה ואישור משטרתי

מנעולן בבאר יעקב לומד את המקצוע במוסד מוכר ומקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד בכל המבחנים כולל המעשיים. הוא חייב להשיג גם אישור משטרתי לביצוע פריצות מבוקרות לבתים. האישור מעיד כי הוא ללא עבר פלילי וכדאי לכל לקוח לבקש לראות אותו לפני הבקשה לטיפול בבעיה. תיקון דלתות נדרש לכל הסוגים הקיימים ו פורץ מנעולים בבאר יעקב מכיר את כולם. ניתן למצוא דלתות עץ, מתכת, פלדלת, מאלומיניום, מזכוכית ועוד. ניתן למצוא מנעולים מגוונים ולקראת כל הזמנת תיקון דלתות בבאר יעקב ירצה בעל המקצוע לקבל מידע על הדלת התקועה. כך הוא יגיע מוכן ויביא עימו את הצילינדרים ויתר החלקים הנדרשים.

שירות מקצועי

תיקון דלתות כולל בין היתר: החלפת צילינדרים, חילוץ מפתחות תקועים מתוך מנעול, הגבהת דלתות עקב שיפוץ והגבהת הרצפה, תיקון משקופים, ציפוי דלתות בטפטים ועוד. כל העבודות הללו יתבצעו בצורה מקצועית, ללא פגיעה חיצונית או שריטה בציפוי או בחלקים אחרים ועם גימור מושלם. מנעולן בבאר יעקב מבצע משימות נוספות כמו פריצת מנעולי כספות ומכוניות ועוד. ברשותו ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא את כל כלי העבודה הנדרשים לו, ובנוסף, חלקי חילוף תקניים בהם הוא משתמש בעת הצורך. חלקי חילוף איכותיים מאפשרים למערכות לפעול היטב וגורמות לבלאי מתמשך נמוך. מומלץ להזמין שירותי תיקון דלתות בבאר יעקב ואחרים ממנעולן בעל מוניטין. 

חברת מנעולן בתל אביב החברה הגדולה והמובילה בישראל

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית