מנעולנים במרכז משתמשים בארבעה טריקים מובילים

 

מנעולנים לא סתם בוחרים באקראי מנעולים, יש מיומנויות שהם משתמשים בהם וטריקים שהופכים אותם ליעילים יותר בפתרון בעיות המנעולן. אם חוויתם נעילה וחשבתם שתוכלו פשוט לקחת בחירה, להכניס אותה למנעול, כמו מנעולנים, ויולה! ואז אתה יכול להיות בקור במשך זמן רב ממה שאתה חושב. מנעולנים מנוסים יודעים שלרוב דרוש מיומנות רבה יותר מזיעה עד מנעולי קפיצה בחינם. דרוש תמהיל של תרגול וסבלנות כדי לבחור מנעולים או לבלימת מפתחות. אתה צריך גם את הכלים המתאימים. מנעולנים בתל אביב משתמשים במספר טריקים בכדי לבצע שירותי מנעולנים במהירות וביעילות. ארבעת הטריקים הראשונים שהם משתמשים בהם כוללים:

בדיקה מקדימה

אל תתעלם מהחשיבות של צעד זה. וכן, זה טריק שכל המנעולנים מנוסים בתל אביב ומקומות אחרים מעסיקים. חשוב להעריך את מצבו של מנעול. מצבו של המנעול עשוי לקבוע את משך הזמן שאתה לוקח כדי לפתוח אותו. אם המנעול ישן ומלוכלך, יתכן כי מכבליו נחלשו עם הזמן ומכאן יפחיתו את יעילות בחירת הנעילה.

עבור אותם מנעולים עטויי מזג אוויר, שקול בזהירות באיזו שיטה או כלי להשתמש. כמו כן, זכרו שאפילו פיסת חצץ אחת עשויה להיות כישלון.

סִיכָה

יש לשמן את התקע בנדיבות בעזרת תרסיס כמו WD40. יש לבצע את השימון במיכל עם מגרפה. באמצעות מכשיר מתח או כלי שמתאימים למפתח המפתח ויפעלו את המתח הדרוש, לא יותר מדי, מכיוון שהדבר יחליש את הקפיצים והסיכות יישמרו על מקומן.
קרצוף

קרצוף הוא השלב הבא בבחירת מנעול שמטרתו להרים את ארבעת או חמש הסיכות במנעול. בעת שימוש במפתח זהו המנגנון המשמש בעת פתיחת מנעולי דלת או מנעולים אחרים. קרצוף כרוך בדחיפת המנעול להרים את הסיכה הראשונה לרוחב האחורי של הסיכות. הפיכת תהליך זה יכולה להיעשות על ידי לחיצה על הסיכה הרביעית או החמישית מאחור ואז משיכת הבחירה קדימה. השתמשו במתח קל יותר וחזק לסירוגין כדי להגדיר את הסיכות. הידיעה כיצד לעשות זאת כרוכה 'בהרגשה' של סיכות שנקבעו ובידיעה כיצד להגדיר את הסיכות בכל סדר, למשל, אמצע לפנים, גב לאמצע וכו '. זו מיומנות חשובה לכל פורץ מנעולים בתל אביב.

מצחקק

פשוט תקע סיכה במנעול ותטפטט. המתח צריך להיות בדיוק צודק. כאשר מוגדר סיכה, הפסיקו את הצחקוק והגיעו לקטע אחר במנעול שלכם. אז בפעם הבאה שתזדקק לשירותי מנעולנים כמו מנעולנים שנבחרו פורץ מנעולים בתל אביב, שיש להם טריקים רבים במעלה השרוולים והבעיות שלך נפתרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית