טיפים בנושא אבטחה להגנה על הבית כשאתה רחוק


עם החגים עלינו, רבים מאיתנו ייסעו במהלך החודש הבא בערך, יבלו מחוץ לבית. בין אם אתם מתכננים טיול דרכים לסוף שבוע, או שתבקרו באירופה לשלושה שבועות, נסיעות הן דרך נהדרת לחדש את רוחכם ולחזור רגועים ומוכנים לשנה החדשה העומדת לפניכם. פרט לחזור הביתה לגלות שדברי הערך שלך נעלמו. טיפים אלה מנעולן פורץ מנעולים בתל אביב והמרכז יעזרו לשמור על אבטחת ביתכם כשאתם לא נמצאים.

1. אור אחד דלוק בבית

בית ריק הוא הזמנה לפורצים. סטודנטים במכללות מציעים לרוב שירותי ישיבה בבית, או שתוכלו לבקש משכן או חבר לעשות את זה בשבילכם. בעוד הם בעניין, בקש מהם לטפל גם בחיות המחמד והצמחים שלך.

2. תשאלו את השכנים

להיות שכן חביב עוזר במצבים שבהם אתה רוצה שמישהו יפקח על הבית שלך כשאתה לא נמצא. ככל שהמאזיל יותר! אולי שכן יכול להחנות את מכוניתו בחניה שלך כל כמה ימים בכדי לתת את האשליה של מישהו להיות בבית.

3. דבר למשטרה

בפורומים רבים של שיטור קהילתי יש תוכנית חופשה לתושבים שנמצאים מחוץ להם. התקשר למשטרה ובקש מהם לסייר ברחוב שלך באופן קבוע יותר ולבדוק את הבית שלך מדי פעם.

4. השתמש בטיימר

רעיון רע להשאיר אור יחיד. במקום זאת, השתמש באורות שונים, טלוויזיות ורדיו על טיימרים שונים. זה יוצר אשליה שמישהו בבית, ויגביל את פושעיו.

5. מנע את החלקה של דלת ההזזה שלך

מנעול משלים חשוב אם בביתכם דלתות הזזה. השתמש במוטות עץ, מקלות מטאטא או צינור PVC במסלול דלת ההזזה שלך כדי למנוע את החלקה.

6. לכסח את הדשא

מדשאה מגודלת היא סימן ברור לכך שאיש אינו בבית. לכסח את הדשא לפני שאתה יוצא, לשכור ילד של שכן שיעשה זאת כשאתה לא נמצא.

7. להשעות משלוחים

שום דבר לא צורח "אף אחד לא בבית" כמו דואר ועיתונים נערמים על הדשא הקדמי מכיוון שתיבת הדואר מלאה. בטל משלוחים כשאתה בחוץ, ובקש משכנה לסמן את התיבה שלך כל כמה ימים.

8. התקן אבטחה נוספת

אולי אתה נעדר רק לזמן קצר, אך ביטחון נוסף יעניק לך שקט נפשי למשך זמן רב. להלן כמה ממכשירי האבטחה שיש לקחת בחשבון לפני הטיול הקרוב שלך:

● דלת ביטחון מברזל יצוק בכדי להרתיע פורצים ולעודד אוויר צח טבעי.
● ברגים עגולים בדלתות הקדמיות והאחוריות.
● אורות מופעלים בתנועה סביב הצדדים והגב של הבית.
● מצלמות טלוויזיה במעגל סגור בבית.
● מערכת אזעקה מוקדמת.

כמובן, רק בגלל שיש לך מערכות במקום, זה לא אומר שאתה יכול להיות פזיז בביטחון. האם לנעול את הדלתות ולהפעיל את האזעקה. כמו כן, הקפד לדאוג לסיכוני שריפה והצפות לפני שתצא. האם אתה זקוק לעזרה מסוימת בהערכת צרכי האבטחה שלך? צרו קשר היום עם מנעולן תל אביב והמרכז.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית