פריצת דלת שנטרקה ללא נזק

פריצת דלת שנטרקה ללא נזק

פורץ דלתות בתל אביב מספק שירותיו הנאמנים ללקוחות מגוונים ביניהם אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירותים ניתנים לאורך כל שעות היממה וכוללים הגעה למקרים דחופים עקב מנעולים תקועים ו/או הזמנות מסודרות לתיקונים שונים. במקרה הראשון נוצרות סיטואציות בעייתיות בהן אנשים אינם יכולים לפתוח או לנעול דלתות עקב בעיות במנגנונים. אחת הבעיות הן דלת שנטרקה ולא נפתחת. הסיבה לכך היא, לרוב, הלשונית של המנעול נתקעת בתוך המגרעת אליה היא נכנסת כל פעם שסוגרים את הדלת. כאשר משהו משתבש היא אינה משתחררת. מומלץ, לרוב, לא לנסות לפתור את הבעיה עצמאית ולהזמין שירות של מנעולן בתל אביב.

פתרון מהיר

פורץ דלתות בתל אביב יכול לסייע על ידי הדרכה בטלפון לפתרון בעיות קלות. במקרה כזה, הוא יסביר איך לנסות לפתוח את הדלת. במידה והדבר לא עוזר הוא יגיע בעצמו לטיפול בבעיה. השיטה הטובה ביותר היא על ידי פלסטיק דק אותו גוזרים מבקבוק גדול של מים מינראליים או משקה אחר. גוזרים מבקבוק שהפלסטיק בו חלק במידה הרצויה ואת החתיכה הדקה שנוצרה מכניסים בין הדלת והמשקוף בנקודה בה הלשונית מצויה. הוא ילחץ אותה כלפי מטה ינער קלות עד שהיא משתחררת. אם הדבר לא מסתדר הוא ישתמש בדרך אחרת היוצרת נזק קטן, והשיטה השנייה היא לשבור את ידית הדלת כדי לחשוף את הסרן האוחז את הידית.

שירותים אחרים

פריצת דלת טרוקה ללא נזק נחשבת לתיקון קל מאחר והדלת עצמה אינה נעולה. מדובר על תופעה די נפוצה, יחסית. בנוסף לשירות זה, פורץ מנעולים בתל אביב מבצע גם משימות אחרות ובין היתר, פריצת מנעולים, כיוון דלתות, הגבהה דלתות, תיקון משקופים, החלפת צירים, פריצת כספות ומכוניות ועוד. מנעולן לומד את המקצוע במוסד מוכר ומקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד בכל התחייבויותיו כולל במבחנים מעשיים. הוא חייב, בנוסף, לקבל אישור משטרתי לפעילותו הניתן לו רק אם אין לו עבר פלילי וכיוצא בזה. מומלץ לקבל שירות אצל פורץ דלתות בתל אביב בעל מוניטין בתחום. הוא ייתן יחס אישי לכל לקוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית