הרמת דלתות לאחר ריצוף חדש בדירות בבת ים

הרמת דלתות לאחר ריצוף חדש

מנעולן בבת ים מספק שירותים בעיר, בכל גוש דן ובאזורים נוספים בארץ. נזקקים להם אנשים פרטיים, מוסדות ציבור, עסקים ולקוחות נוספים. ניתן למצוא שירותים נפוצים כמו פריצת מנעולים, החלפת מנעולים, תיקון דלתות בבת ים ועוד אבל גם אחרים. כאלו הם הרמת דלתות לאחר ריצוף חדש הנדרשים בעת שיפוצים. במקרים רבים מעדיפים להדביק ריצוף חדש על קיים כדי לחסוך בעלויות ובזמן. הבעיה הנוצרת היא שהדלת אינה נסגרת היטב בגלל שהמרווח שהיה קודם נעלם. מנעולן בבתי ים יודע לספק שירות הרמת דלתות בצורה מקצועית ויעשה עבודתו בעת השיפוצים עצמם בסנכרון עם הקבלן או לאחר שהם יסתיימו.

עבודה מקצועית

ניתן למצוא מגוון של דלתות שניתן לקצר לאחר ריצוף חדש ובין היתר: פלדלת, דלת עץ, דלת ממד ועוד. בדלת ממד יש להשקיע יותר מאשר בדלתות אחרות, וכאן נדרש גם טופס 4 המעיד על תקינותה. הסיבה לכך היא שזאת נחשבת לדלת בטיחות. תיקון כל דלת מחייב קיצורה באמצעות מכשירי חיתוך מיוחדים. לאחר מכן יש לבצע גימור על ידי החלקה והכנת סף מתאים המונע רטיבות ובלאי. בסוף התהליך יש לכוונן את הדלת היטב וגם כאן יש צורך בדיוק רב יותר כשמדובר בדלת ממד. ברשות פורץ מנעולים בבת ים מצויים כל הכלים הנדרשים עבור תיקון דלתות בבת ים כולל חלקי חילוף תקניים נדרשים. שימוש בהם מגדיל את יעילות המנגנונים ומונע בלאי מהיר.

מנעולן מוסמך

מנעולן בבת ים לומד את המקצוע במוסד מוכר ומקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד בכל המבחנים כולל המעשיים. הוא חייב לקבל גם אישור משטרתי המתיר לו לבצע פריצות מבוקרות לדירות. מומלץ לכל מזמין שירות מהסוג הזה לבקש הצגת האישור הנ"ל. מנעולן בבתים יגיע למתן השירות עם ניידת מאובזרת היטב. הוא מכיר את כל הדלתות הקיימות בשוק כולל המנעולים המותקנים בהם, כך שהוא יכול לאתר כל בעיה קיימת במהירות רבה ולטפל בה על הצד הטוב ביותר. הוא זמין לאורך כל שעות היממה למתן שירות דחופים. מומלץ להזמין מנעולן בבת ים בעל מוניטין וניסיון מצטבר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית