תקלות נפוצות בדלתות פנים

 דלת פנים לא נפתחת

פורץ דלתות בבת ים מספק שירותיו עבור לקוחות רבים בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. נזקקים להם אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וחינוך ולקוחות אחרים. חלק מהשירותים הינם דחופים. דלת פנים שלא נפתחת באמבטיה, שירותים או חדר אחר עלולה להיות בעיה רצינית אם נמצא בתוך החדר ילד קטן שצריך לחלץ. במקרים כאלו, יש להזמין בדחיפות פורץ מנעולים בבת ים הפעיל 24/7. הוא ייעץ טלפונית לפתיחת הדלת, אבל כאשר הבעיה לא נפתרת, הוא יגיע עם ניידת השירות שלו לטיפול במצב הבעייתי. מומלץ לא לנסות ולפרוץ את הדלת עצמאית כדי לא להגדיל את הנזק הקיים. פורץ דלתות בבת ים יאתר במהירות את התקלה ויטפל בה.

תיקון מקצועי

דלת פנים לא נפתחת בגלל תקלות שונות. לעיתים, מדובר על מנעול שבור, צילינדר שחוק שאינו מסתובב, מפתח שנתקע או נשבר במנעול וכדומה. כל אלו עלולים להיווצר בגלל בלאי, תאונה, חבלה, שימוש לא נכון ועוד. מנעולן ינסה לטפל בכל בעיה מהקל אל הכבד. בתחילה ינסה לפתור ללא נזק, כך, במקרה של מפתח תקוע במנעול למשל. במקרים בהם הבעיה מורכבת יותר, לא תהיה ברירה אלא לקדוח לתוך הצילינדר או לפרק אותו בדרך אחרת כדי לשחררו ולהתקין אחר במקומו. מנעולן מוסמך רוכש את המקצוע בעת לימודים במוסד מוכר. הוא מקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד בכל התחייבויותיו כולל במבחנים מעשיים. בנוסף הוא מצויד באישור משטרתי המתיר לו ביצוע פריצות מבוקרות לבתים.

שירותים רבים

פורץ דלתות בבת ים מבצע גם משימות אחרות בתחום. בין היתר ניתן למנות: תיקון דלתות, הגבהת דלתות, תיקון משקופים וצירים, פריצת מנעולי כספות ומכוניות, עבודות פרזול שונות לדלתות ועוד. ברשותו ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא חלקי חילוף תקניים בהם הוא משתמש. מדובר על חלקי חילוף איכותיים אשר מבטיחים פעילות צילינדרים ומנגנונים חלקה וללא בלאי מהיר. פורץ מנעולים בבת ים מבצע עבודותיו מבלי לגרום נזק או שריטות לציפוי הדלת, לצבע וכדומה. מומלץ להזמין פורץ דלתות בבת ים בעל מוניטין. השירות שלו מקצועי וניתן עם יחס אישי.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

כיצד לתקן דלת?

כספות בבית - חשיבותן ואופן השימוש בהן