שדרוג מנעולים בדלת פלדלת

שדרוג מנעולים בדלת פלדלת

מנעולן באשדוד מספק שירותים בעיר וסביבותיה ובאזורים אחרים בארץ. הם ניתנים לאנשים פרטיים, למוסדות חינוך וציבור, לעסקים וחנויות ועוד. הוא מכיר את כל הדלתות והמנעולים המותקנים בהם כולל, כמובן, דלתות פלדלת. דלתות אלו נפוצות מאוד בגלל איכותן וההגנה הטובה שהן מספקות. הן מסיביות, חזקות ובעלות בריחים מעולים הנכנסים לתוך המשקופים. קשה מאוד לפרוץ אותן והן מרתיעות פורצים בפוטנציה. הם גם נאות למראה ומשדרגות את חזית הבית. למרות שהן אמינות מאוד, עלולות לצוץ בהן תקלות עקב בלאי, חבלה, תאונה, ניסיון פריצה, שימוש לא נכון ועוד. התקלות נובעות ממנעולים שבורים, מפתחות שנשברים בתוך המנעול או תקועים בו וכדומה.

בטיחות מעל לכל

במקרים רבים רוצים בעלי הנכס לשדרג את הבטיחות על ידי תוספת מנעולים או החלפתם למתקדמים וטובים יותר. כך ניתן להוסיף מנעול כספת כאשר מתקינים אותו בגובה החזה בצורה מדויקת. ההתקנה כוללת הוצאת חלק מתוכן הדלת, קדיחה למשקופים ללשונות המפתח וכיוצא בזה. ניתן למצוא מנעולים חכמים שניתן לפתוח אותם באמצעים שונים כמו: טביעת אצבע, קודים, כרטיסים חכמים ועוד. כל אלו מייתרים את הצורך במפתחות הסטנדארטיים ומקלים מאוד על פתיחת הדלתות השימוש בהן. הבחירה בהם נעשית על פי שיקולים של צורך, טעם אישי, כספים ועוד. מנעולן באשדוד יכול להתקין אותם על פי הזמנה מסודרת.  ברשותו ניידת שירות מאובזרת בכל הכלים ובחלקי חילוף תקניים המותאמים לכל דלת או מנעול.

חברת מנעולן בתל אביב החברה הגדולה והמובילה בישראל

שירותים שונים

מנעולן באשדוד מבצע משימות שונות נוספות, ובין היתר, החלפת מנעולים באשדוד, פריצת בתים, כספות ומכוניות, תיקון משקופים, כיוון דלתות, ציפוי דלתות ועוד. הוא למד את המקצוע במוסד לימודים מוכר וקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד בהצלחה בכל התחייבויותיו כולל במבחנים מעשיים. מעבר לכך, הוא מצויד באישור משטרתי המתיר לו לבצע פריצה מבוקרת לבתים פרטיים ולמבנים אחרים הנמצאים בבעלות לקוחותיו. השירות שהוא נותן הינו לאורך כל השנה כולל תגובה מהירה להזמנות דחופות בשעות לילה מאוחרות או בוקר מוקדמות וכדומה. מומלץ להזמין החלפת מנעולים באשדוד מאת פורץ מנעולים באשדוד בעל מוניטין. שירותיו הינם מקצועיים וניתנים עם יחס אישי לכל לקוח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית