פריצת דלת מחסן בבת ים

פריצת דלת מחסן

מנעולן בבת ים מספק שירותיו הרבים בעיר, בכל גוש דן ובאזורים אחרים בארץ. נזקקים להם לקוחות פרטיים, מוסדות ציבור וחינוך, עסקים ואחרים נוספים. חלק מהשירותים הניתנים על ידו הינם דחופים וכוללים פריצת דלתות בתים תקולות. הצורך בשירות מידי נובע מהעובדה שהדיירים תקועים בתוך הבית או מחוצה לו ואינם יכולים לנהל את ענייניהם השוטפים. במקרים חמורים, התקלות קורות מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר ואז הם חייבים לקבל עזרה ראשונית. פורץ מנעולים בבת ים מטפל גם בדלתות מחסן הממוקם מחוץ לבית, ובמקרה כזה הוא אינו חייב להגיע במידית אלא בשעות יותר נוחות לו וללקוח. בכל מקרה הוא יפתור את התקלה היטב.

סיבות לתקלות

מנעול נתקע מסיבות שונות. לעיתים זה מפתח שבור או תקוע בתוך המנעול, יש מקרים בהם הצילינדר נשבר, אחרים בהם לשונית תקועה וגורמת לדלת להישאר טרוקה. פורץ מנעולים בבת ים יאתר במהירות את הבעיה וינסה לתקן את התקלה באמצעים שונים ועם הכלים העומדים לרשותו. הוא ישתדל לשחרר את המנעול ללא שבירת חלקים בו אלא אם כן הבעיה מורכבת. אז הוא ייאלץ לשבור חלקים בו ולשחררו. לאחר מכן, יכניס חלקי חילוף ומנעולים חדשים תקניים או אחרים המאושרים על ידי יצרני הדלתות. חלקי חילוף תקניים יתרמו לפעולה חלקה שלהם וימנעו בלאי מהיר מדי. כל תקלה תטופל ללא נזק או שריטה לציפוי הדלת, לצבע שלה וכדומה.

הסמכה

מנעולן בבת ים מקבל הכשרתו במוסד מוכר בו הוא נבחן כולל בבחינות עיוניות ומעשיות. בנוסף, הוא חייב לקבל אישור מהמשטרה לביצוע פריצות מבוקרות לבתים או למחסנים ונכסים אחרים. האישור מעיד כי העבר שלו הינו ללא דופי. מומלץ לכל מזמין שירות מהסוג הזה לראות את תעודת ההסמכה והאישור המשטרתי. הדבר חשוב במיוחד כאשר זאת ההיכרות הראשונה שלהם. פורץ מנעולים בבת ים מצויד בכל כלי העבודה הנדרשים. הוא מכיר את כל הדלתות והמנעולים הקיימים לרבות דלתות עץ, מתכת ואלומיניום המתאימות למחסנים. מומלץ לקבל שירות של מנעולן בבת ים שהינו בעל מוניטין. השירות יהיה מקצועי ואדיב עם יחס אישי לכל לקוח – ותיק או חדש.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית