פורץ מנעולים בפתח תקווה

 פורץ מנעולים בפתח תקווה

מנעולן בפתח תקווה משרת לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים נוספים בעיר ובסביבתה. השירותים הדחופים שלו ניתנים במידית ואילו המסודרים יותר במועדים המתאימים ללקוח. בין התקלות הנפוצות הנוצרות במפתיע ניתן למנות את אלו הגורמות למנעולים להיתקע וללא להיפתח. הן יכולות להיות בבתים, במכוניות או כספות ועוד. אלו של הבתים הן הרבות ביותר, ומי שנקלע לסיטואציה כזאת אינו יכול לצאת מהבית או להיכנס אליו. לעיתים, הוא יוצא או נכנס אבל לא מצליח לנעול אותו. זה מצב בעייתי מאוד ולא מומלץ לטפל בו עצמאית מחשש להחמרתו. הסיטואציה הקשה ביותר היא כאשר התקלות קורות בשעות לילה או בוקר מוקדמות וכדומה.

עזרה ראשונה

פורץ מנעולים בפתח תקווה מכיר את כל המצבים הללו, ולכן, זמין סביב השעון. כאשר יש צורך הוא ייעץ טלפונית לתקלות קלות, ובמקרים אחרים, יגיע במהירות האפשרית ללקוח. הוא יזהה במידית את הבעיה וינסה לפתור אותה במהירות. בעת הצורך, הוא יחליף צילינדר באחר תקני. המטרה היא עזרה ראשונה וחילוץ הלקוח מהמצב המביך. שירותים אחרים הם: החלפת מנעולים, תיקון משקופים, כיוון והגבהת דלתות, שחרור דלת טרוקה, עבודות פרזול שונות, פריצת כספות ומכוניות ועוד. מנעולן בפתח תקווה לומד את התחום במוסד מוכר ומקבל תעודת סיום לאחר שעמד בכל התחייבויותיו כולל בבחינות מעשיות. בנוסף, הוא חייב להציג אישור משטרתי המתיר לו לבצע פריצות מבוקרות לבתים ונכסים.

שירות מקצועי

פורץ מנעוליםבפתח תקווה מכיר היטב את כל הדלתות והמנעולים הקיימים בשוק הישראלי. כך, את דלתות העץ לסוגיהן, דלתות פלדלת, אלומיניום וזכוכית ועוד. הוא בעל ניסיון רב מעבודות רבות שבצע בעבר. ברשותו ניידת שירות מאובזרת בכל הציוד הנדרש כולל כלי עבודה וחלקי חילוף תקניים. שימוש בחלפים איכותיים מבטיח פעילות חלקה ותקינה של  מנגנונים עם בלאי מועט לאורך השנים. כך, תיקון יתבצע במקצועיות ועם גימור מושלם. הוא יקפיד שלא לפגוע בציפוי הדלתות, בצבע העוטף או בכל חלק אחר מהדלת. מומלץ להזמין שירות אצל מנעולן בפתח תקווה בעל מוניטין. הוא יספק את השירות עם חיוך ויחס אישי לכל לקוח – ותיק או חדש.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית