דלתות זכוכית לעסקים

 דלתות זכוכית לעסקים

מנעולן מוסמך מבצע תיקון דלתות זכוכית  בתל אביב עבור חנויות, משרדים ועסקים אחרים. דלתות כאלו יכולות להיות חיצוניות בכניסה למשרד או לחנות או פנימיות במרפאות שיניים, במשרדי עורכי דין, בחברות הייטק ועוד.  הדלתות הן מזכוכית בלבד ו/או שילוב של אלומיניום ומתכת קלה אחרת. הזכוכית בהן מחוסמת וחזקה. הדלת נסגרת בעדינות בזכות משאבה רצפתית. ניתן למצוא עליה מנגנוני נעילה שונים כולל חשמליים. מנעולן דלתות המגיע עקב קריאה מבצע שורה של משימות ובין היתר: החלפת מנעול, כיוון דלת זכוכית, הגבהת דלת זכוכית לאחר שיפוץ והדבקת ריצוף חדש הגבוה יותר מהקודם, תיקון צירים ועוד אחרים נוספים קשורים במשאבה  הרצפתית הדואגת לסגירת דלת עדינה ללא טריקה.

תקלות דחופות ומסודרות

טיפול בתקלות דחופות חייב להיות מידי כאשר דלת הכניסה אינה נפתחת בעת פתיחת העסק או בעת סגירתו כמו למשל, בסיום משמרת בחנות. במקרים אלו יגיע המנעולן במהירות האפשרית ויטפל בבעיה שעלולה להיווצר עקב מפתח שנשבר או נתקע במנעול, או שבר במנעול עצמו. התיקון חייב להיות עדין מאחר ומדובר על דלת זכוכית רגישה. במקרים מורכבים, לא תהיה ברירה אלא להחליף את המנגנון. כל העבודה נעשית עם גימור מושלם וללא פגיעה או שריטה בדלת עצמה. למנעולן יש סט כלים וחלקי חילוף תקניים בעזרתם הוא מבצע תיקון דלתות זכוכית בתל אביב ברמה מקצועית גבוהה.

תעודת הסמכה

מנעולן בתל אביב לומד את המקצוע במוסד מוכר ומקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד במבחנים כולל במעשיים. הוא חייב לקבל אישור משטרתי לביצוע פריצות מבוקרות לעסקים ובתים. האישור מעיד כי אין לו עבר פלילי וכדומה. מומלץ לכל לקוח לבקש הצגת תעודה כזאת לפני הזמנת פריצת דלת. תיקון דלתות זכוכית בתל אביב שונה מאשר של דלתות רגילות ויש צורך בניסיון רב בתחום. במיוחד, בכל מה שקשור בטיפול במשאבה הרצפתית. לעיתים, יש צורך בהחלפתה לאחר שיצאה מכלל פעולה, לחילופין, החלפת מחזיר שמן דלת רצפתי לדלת זכוכית, הוספת שמן עקב חסר – מה שגורם לדלת לא לנוע על צירה היטב עד לסגירה מוחלטת וכדומה. מומלץ להזמין מנעולן מוסמך לטיפול בדלתות אלו.

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית