כיצד לפתור בעיית נעילה במנעול נפוץ

 יש מקרים בהם יש צורך בכך שמנעולן מומחה יכול להיות אתר הנופש היחיד שלך. עם זאת, ישנם גם דברים בסיסיים שתוכלו לעשות כדי לפתור בעיות נפוצות של מפתחות ונעילות העומדות בפניכם בכל יום. זכור את הצעדים הפשוטים האלה יכול לעזור לך לשמור על שלוותך גם כשהלחץ מופעל. לעולם אל תזלזל בערכם של מחזיקי המפתח ישנם מחזיקי מפתחות רבים שתוכלו למצוא בחנויות מפתחות ואביזרים שונים. חלקם אפילו מוצאים שזה מעשי לאסוף אותם. עם זאת, יש צורך להשתמש במחזיקי מפתחות שונים עבור מפתחות שונים כדי להימנע מנושאי נעילה ומנעולן. המשמעות היא שאתה צריך לשים את כל המפתחות שננעלים כל הזמן כמו מפתחות לכספות, ארונות מסמכים ואפילו עבור ארגזי אוצר אחרים במחזיק מפתחות אחד. אתה יכול להכניס למחזיק מפתחות אחד את כל המפתחות שבהם אתה משתמש מדי יום, כמו מפתחות דלת ראשית וחדר שינה ומפתחות רכב. עדיף שיהיו לכם מחזיקי מפתחות שונים למפתחות משרד ממפתחות הבית. אתה יכול גם להחזיק מחזיק מפתחות נפרד עבור כל המפתחות הכפולים האחרים. זה אומר שאתה לא צריך להביא את כל מפתחות הבית והמשרד שלך בכל פעם שאתה עוזב את הבית שלך. בקיצור, לאבד מחזיק מפתחות אין פירושו לאבד את כל המפתחות הדרושים בכדי להיכנס לבית, לחדר או למכונית שלכם ותוכלו להימנע מלהיות נעולים שלא לצורך.

תמיד יש מפתחות כפולים זמינים במקום כלשהו

הפוך את זה להרגל תמיד להחזיק קבוצה של מפתחות כפולים באזורים נגישים בבית שאתה יכול להשיג בכל עת. כמובן שיש לאחסן את מיקומם של מפתחות אלה במקומות סודיים שרק אתה ובן / בת הזוג מכירים. קבוצת מפתחות זו מאוחסנת אולי בחדרי מלאי או אפילו במוסך או באזור הגן שלך. אתה יכול לקבל מערכת אחרת במכונית שלך. עם זאת, וודאו שאיש אחר, אפילו שכניכם הקרובים לא יידעו היכן הם נמצאים, כדי למנוע בעיות גניבה או הסגת גבול. אתה יכול גם להשאיר קבוצה של מפתחות כפולים אלה אצל בן משפחה קרוב שגר קרוב אבל מישהו שאתה באמת יכול לסמוך עליו. בהחלט הכרחי שתוכל ליצור קשר עם אדם זה במקרה חירום ולקבל את המפתחות שלך בכל פעם שמתרחשים בעיות נעילה ומנעולן.

שים תמיד מפתחות באותו מקום

הנושא השכיח בכל הנוגע להיסגר בחוץ הוא לא לזכור היכן שמים את המפתחות. תמיד נהוג שלא למקם אותם, במיוחד אם יש לך כל כך הרבה דברים בראש, אתה לחוץ או שאתה ממהר. עם זאת, אם תעשה את זה להרגל לשים אותם באותו מקום כל הזמן אז אפילו שלא בכוונה תשימי אותם באותו מקום. במידת האפשר הפוך את הרגל למקם אותם מיד בכיס שלך. כשאתה מתבגר, זה אפילו מעשי להשיג מחזיקי מפתחות עם שרוכים או קשרים שאתה יכול לקשור סביב המותניים, החגורות, התיקים או הארנקים שלך, כדי להימנע מנעילה. כמובן שאם שירותי מנעולן תל אביב, מנעולן ברמת גן, הם בלתי נמנעים, תמיד תוכלו להתקשר למומחים שיעשו את העבודה כדי לוודא שיש לכם את המספר שלהם כל הזמן. אתה יכול להימנע מלהיות נעול אם אתה יכול לזכור דברים בסיסיים אך כמובן שאתה יכול גם לשכור שירותי מנעולן שאתה יכול לסמוך עליהם לחלוטין.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פורץ מנעולים בתל אביב

קצת על מנעולן

תיקון משאבה רצפתית לדלת זכוכית